Tiedote 23.10.2020 järjestetystä Hevosopisto Oy:n hallituksen kokouksesta

• 30.10.2020

Hevosopiston hallitus kokoontui 23.10.2020. Hallitus keskusteli Hevosurheilun valmennuskeskuksen tilanteesta sekä muista ajankohtaisista yhtiön ja oppilaitoksen johtokunnan asioista.

• Kuva

Hallitus perusti työryhmän, jonka tehtäväksi annettiin laatia valmennuskeskukselle strateginen- ja operatiivinen kehityshanke sekä esitys Olympiakomitealle. Työryhmän vetäjäksi nimettiin Noora Forsten ja jäseniksi Vesa Mäkinen, ratsastuksen huippu-urheilun johtoryhmän puheenjohtaja Antti Linna ja Valmennuskeskuksen johtaja Pirkko Herd. Työryhmä kuulee tarvittaessa muita ulkopuolisia asiantuntijoita.

– Hevosurheilun valmennuskeskus on erittäin merkittävä Hevosopiston talouden ja tulevaisuuden näkökulmasta. Nyt perustettu työryhmä viitoittaa valmennuskeskuksen tietä seuraavaan vaiheeseen ja kirkastaa strategiaamme, Hevosopiston hallituksen puheenjohtaja Thomas Stenius kommentoi.

Hallitus keskusteli myös kiinteistöstrategian mukaisten toimien etenemisestä sekä koronavirustilanteen vaikutuksista yhtiön talouteen.

Hevosopisto Oy:n hallituksen puheenjohtaja
Thomas Stenius