Hevosopiston asiakaspalvelu on ruuhkautunut

  • 16.3.2020

Koronavirustilanne on aiheuttanut useita tapahtumien ja valmennuksien peruuntumisia Hevosopistolla.

  • Kuva

Hevosopiston myyntipalvelu on tilapäisesti ruuhkautunut. Sähköpostiin saapuneita viestejä ja maksunpalautuksia käsitellään saapumisjärjestyksessä. Tehdyt majoitusvaraukset on mahdollista perua. Hevosopisto palauttaa ennakkomaksut asiakkaille mahdollisimman pian.

Oripäivien ja kouluratsastusklinikan ennakkolipunmyynnin maksunpalautukset tehdään Hevosopiston palveluntarjoajan Liveton kautta. Liveto palauttaa automaattisesti kaikille lipun ostaneille rahat takaisin ilman palvelumaksua, eikä asiakkaan tarvitse tehdä toimia tämän suhteen. Liveto palauttaa lippujen rahat automaattisesti maksupalvelu Paytrailin kautta 3-10 vuorokauden kuluessa.

Alue- ja maajoukkuevalmennusten osalta palautukset tehdään automaattisesti Kipan kautta tämän ja ensi viikon aikana.

Hevosopiston alueelle saapuvien asiakkaidemme toivotaan noudattavan Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ohjeistuksia koronavirukseen varautumisessa. Hevosopiston asiakkaita, joilla on hengitystieoireita ja/tai jotka ovat oleskelleet viimeisen 14 vrk:den aikana ulkomailla ohjeistetaan ystävällisesti olemaan saapumatta Hevosopistolle.

Pahoittelemme aiheutunutta ruuhkaa ja toivomme ymmärrystä poikkeuksellisessa tilanteessa.

Lue THL:n ohjeet

Seuraa Hevosopiston varautumista koronavirustilanteeseen ja muita ohjeistuksia asiakkaillemme:
https://www.hevosopisto.fi/covid-19/

Lisätietoja:

Hevosopisto
asiakaspalvelu
p. 02 760 21

Muut Hevosopistoa koskevat tiedustelut:

Toimitusjohtaja-rehtori
Pauliina Mansikkamäki
p. 040 185 8822
pauliina.mansikkamaki@hevosopisto.fi 

Valmennuskeskuksen johtaja
Pirkko Herd
p. 040 681 5877
pirkko.herd@hevosopisto.fi 

Myynti- ja markkinointipäällikkö/viestintä
Suvi Louhelainen
p. 050 574 5920
suvi.louhelainen@hevosopisto.fi