Rekry: Vastaanottovirkailija

  • 14.9.2018

Haemme vakituiseen työsuhteeseen Hevosopisto Oy:lle iloista ja energistä

  • Kuva

VASTAANOTTOVIRKAILIJAA

Työtehtävät liittyvät pääasiassa asiakaspalveluun, majoitusvastaanottoon ja myynnin palveluprosessiin, mutta tehtäviin kuuluu myös markkinointia, viestintää ja tapahtumien koordinointia. Työtehtäväsi koostuvat mm. seuraavista asioista:

  • Asiakaspalvelu puhelimitse, sähköpostilla ja vastaanotossa
  • Varaustenhallinta eri järjestelmissä
  • Asiakaspalvelu
  • Ohjelmakokonaisuuksien luominen
  • Kokous- ja ryhmävarausten tekeminen
  • Opiskelija-asuntoloiden varaukset
  • Nettisivujen päivitys

Sinulla on soveltuva koulutus esim. hotelli- ja ravintola-ala ja olet hankkinut kokemusta asiakasrajapinnassa työskentelystä. Tehtävässä menestyminen edellyttää aktiivista myynnillistä otetta, kielitaitoa, palveluhenkisyyttä sekä kykyä ja halua oppia uusia asioita. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot ja viihdyt vaihtelevissa asiakaspalvelutilanteissa. Hallitset MS ohjelmien käytön ja nettisivujen päivittämisen. HotelLinx –varausjärjestelmän tai vastaavan ohjelmiston hallinta ja kassatoimintojen hallinta on edellytys tehtävässä onnistumiselle. Kaikkea osaamista ei tarvitse olla valmiina, vaan tarjoamme koulutusta tehtävään.

Työ on vuorotyötä, johon sisältyy iltoja ja viikonloppuja. Palkkaus yksityisen opetusalan TES.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja vastuullisen työtehtävän kehittyvässä yrityksessä osana markkinoinnin ja asiakaspalvelun tiimiämme. Toimimme vahvasti arvojemme mukaisesti ja asiakastyytyväisyys on meille tärkeää.

Lähetä hakemus 30.9.2018 mennessä oheisella lomakkeella:

HAE PAIKKAA

Suosittelemme pikaista yhteydenottoa, sillä etenemme haussa heti sopivan henkilön löydyttyä!

Lisätietoja: Marian Seppälä, Markkinointi- ja viestintäpäällikkö, puh. + 358 50 559 1171, marian.seppala@hevosopisto.fi