Hevosopiston uudessa strategiassa korostuu asiakaskeskeisyys ja vastuullisuus

  • 21.8.2018

Hevosopiston hallitus on vahvistanut yhtiön uuden strategian. Strategiaprosessissa kirkastuivat myös alan suurimpana oppilaitoksena sekä valtakunnallisena hevosurheilun valmennuskeskuksena tunnetun yhtiön missio ja arvot. Uudessa strategiassa korostuu vastuullisuus ja asiakaskokemukseen panostaminen. Tulevina vuosina kehitetään organisaation osaamista ja olosuhteita vastaamaan asetettuja tavoitteita.

  • Kuva

– Uusi strategia on kunnianhimoinen ja haastaa meitä kaikkia, toimitusjohtaja-rehtori Pauliina Mansikkamäki arvioi.

Uuden strategian mukainen toiminta käynnistyy strategisen osaamisen selvityksellä. Hevosopiston uudessa strategiassa linjataan erilaista osaamista vaativia tavoitteita, joilla pyritään vastaamaan sidosryhmien edellyttämään toiminnan tasoon. Seuraavaksi kartoitetaan henkilöstön osaamisen nykytilanne, organisaatiorakenne ja näiden vastaavuus suhteessa strategiaan. Tähän liittyen haastatellaan työntekijöitä, esimiehet sekä tärkeät sidosryhmät, kuten lajiliitot.

– Nyt haetaan selkeää tempon muutosta, koska Hevosurheilun valtakunnalliselle valmennuskeskukselle on kriittistä, että olosuhteet ja osaaminen ovat huipputasoa, valmennuskeskuksen johtaja Pirkko Herd tiivistää.

Lisätietoja antaa toimitusjohtaja-rehtori Pauliina Mansikkamäki, pauliina.mansikkamaki@hevosopisto.fi p. 040 185 882

Tutustu strategiaan: LINKKI