Rekry: Vastaanottovirkailija

  • 6.2.2018

Haemme vakituiseen työsuhteeseen Hevosopisto Oy:lle iloista ja energistä vastaanottovirkailijaa. Työtehtävät liittyvät pääasiassa asiakaspalveluun, majoitusvastaanottoon ja myynnin palveluprosessiin, mutta tehtäviin kuuluu myös markkinointia, viestintää ja tapahtumien koordinointia.

  • Kuva

Työtehtäväsi koostuvat mm. seuraavista asioista:

  • Asiakaspalvelu puhelimitse, sähköpostilla ja vastaanotossa
  • Varaustenhallinta eri järjestelmissä
  • Asiakaspalvelu
  • Ohjelmakokonaisuuksien luominen
  • Kokous- ja ryhmävarausten tekeminen
  • Nettisivujen päivitys

Sinulla on soveltuva koulutus esim. hotelli- ja ravintola-ala ja olet hankkinut kokemusta asiakasrajapinnassa työskentelystä. Tehtävässä menestyminen edellyttää aktiivista myynnillistä otetta, kielitaitoa, palveluhenkisyyttä sekä kykyä ja halua oppia uusia asioita. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot ja viihdyt vaihtelevissa asiakaspalvelutilanteissa. Hallitset MS ohjelmien käytön ja osaat päivittää nettisivuja. HotelLinx –varausjärjestelmän tai vastaavan ohjelmiston hallinta ja kassatoimintojen hallinta on edellytys tehtävässä onnistumiselle.

Työ on vuorotyötä, johon sisältyy iltoja ja viikonloppuja. Palkkaus yksityisen opetusalan TES.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja vastuullisen työtehtävän kehittyvässä yrityksessä osana markkinoinnin ja asiakaspalvelun huipputiimiämme. Toimimme vahvasti arvojemme mukaisesti ja asiakastyytyväisyys on meille tärkeää.

Lähetä hakemus ja ansioluetteloineen 15.2.2018 mennessä oheisella lomakkeella: https://www.lyyti.fi/reg/Rekry_Vastaanottovirkailija_5565

Suosittelemme pikaista yhteydenottoa, sillä etenemme haussa heti sopivan henkilön löydyttyä!